سنگ پوکه

پوکه معدنی در سمنان ، شاهرود

پوکه معدنی کیمیا تولید کننده پوکه معدنی قروه پوکه معدنی: پوکه معدنی  دانه های سفید حاصل از فعالیت


پوکه معدنی کیمیا تولید کننده پوکه معدنی قروه

پوکه معدنی:

پوکه معدنی  دانه های سفید حاصل از فعالیت های آتشفشانی  است. مزیت این  پوکه های آتشفشانی نسبت به مصالح ساختمانی مشابه از قبیل شن و ماسه , وزن مخصوص بسیار کم , بالا بودن درجه سختی بسیار بالا و نیز تخلخل آن حدود ۷می باشد. رنگ این ماده سفید یا خاکستری مایل به سفید یا زرد است. پوکه معدنی دارای دانه های متفاوت از ذرات غباری یا ذرات بزرگ با قطر بیش از  ۱۰۰میلیمتر است. هر یک از این اندازه ها برای مصارف مختلف استفاده می شود . نمونه از استخراج پوکه معدنی به صورت عدسی هایی با قطر  ۵۰ تا ۱۰۰ متر و ارتفاع حدود ۵ متر در زیر لایه هایی از خاک وسنگ وجود دارد .
  • پوکه معدنی کیمیا توزیع کننده پوکه معدنی قروه در سمنان ، شاهرود ، توزیع کننده پوکه معدنی تبریز در سمنان ، شاهرود
پوکه معدنی قروه  اولین تولید کننده  انواع دانه بندی پوکه معدنی مرغوب ، سبک و متخلخل در ایران میباشد که مصارف  خاصی درعملیاتهای عمرانی ، ساختمانی ، صنایع تولیدی و کشاورزی دارد . پوکه معدنی کیمیا با کمک همکاران بازاریاب درسطح کشور این محصول را بدون واسطه با کمترین قیمت ممکن و عرضه پوکه معدنی با کیفیت دسترسی هموطنان عزیز را به این نوع مصالح ساختمانی آسان نموده است . در اولین تماس تلفنی و ثبت سفارش در کمتر از ۲۴ ساعت  پوکه معدنی یا پوکه ساختمانی را درمحل سازه خود تخلیه نمایید.

قیمت پوکه معدنی:

قیمت پوکه معدنی در استان سمنان ، شهر شاهرود  به تناسب خرید نوع دانه بندی ‌از متر مکعبی ۴۵۰۰۰ تومان به بالا درب معدن بارگیری میشود . و از معدن پوکه قروه تا سمنان ، شاهرود کرایه حمل به  جمع خرید پوکه معدنی اضافه میشود . لازم بذکر است کرایه حمل به صورت توافقی با کامیونهای تریلی و ده چرخ کمپرسی صورت میگیرد .

 

ثبت دیدگاه